[ad_1]

Supermarkten Hoogvliet, Nettorama en DekaMarkt gaan hun klanten compenseren bij een fout op de kassabon. Klanten krijgen volgens de Consumentenbond een waardebon of hun geld terug.
[ad_2]
Source link
Nog veel fouten op kassabon bij regionale supermarkten, compensatie voor klant