[ad_1]

McLaren weigert WK-leider Lando Norris als kopman aan te wijzen voor de laatste Formule 1-races van het jaar, ook nu Max Verstappen hem in de stand nadert. Teambaas Andrea Stella vindt dat Oscar Piastri nog altijd naar de titel mag meedingen.
[ad_2]
Source link
McLaren wil Norris niet als kopman aanwijzen, zelfs nu Verstappen hem nadert