[ad_1]

Interim-trainer Fred Grim en aanvoerder Kenneth Taylor zijn teleurgesteld na de blamage van Ajax tegen Excelsior (1-2). De twee beamen dat de Amsterdammers in een lastige situatie zitten, al weigeren ze te spreken van een gebrek aan kwaliteit in de selectie.
[ad_2]
Source link
Dolend Ajax verliest zelfs van Excelsior: 'Maar we hebben voldoende kwaliteit'